Kožne torbe Vera Leather

Poseta kompaniji VERA Leather

Bili smo u poseti kompaniji Vera Leather i upoznali se sa Ivanom i Milicom Mitić koji ponosno stoje iza brenda koji su stvorili. O utiscima čitajte u kratkom tekstu pred vama. Pogledajte Galeriju fotografija kako biste stekli utisak kako smo se proveli.

Ivan i Milica Mitić

Prvi utisak i miris VERA kože

Na prvi korak osetićete miris kože koja u koturima čeka da postane torba, novčanik ili privezak. Taj miris podsetio nas je na detinjstvo, torbi i nesesera naših majki koje su torbe od kože donosile sa porodičnih letovanja.

Njihova radionica nalazi se u prelepom prostoru i potkrovlju porodične kuće. Sunčeva svetlost obasjava mnogobrojne nijanse braon, crne, crvene, ljubičaste i plave kože. Izbor kože u boji je zaista veliki.

Šta je teže napraviti – torbu ili novčanik?

Naši domaćini posvetili su zainteresovanim učesnicama svoje vreme i pričom o tome kako su počeli držali pažnju grupama koje su došle u posetu.

Milica i Ivan predstavili su neke od koraka pripreme i obrade kože. Interesantna činjenica je da je za novčanik potrebno manje materijala, a više koraka u izradi od izrade torbi.

 

Pitanja učesnica

Učesnice su postavljale pitanje o materijalima, izazovima u godini za nama, kao i tehnikama i mašinama za šivenje koje se koriste.

Interesovanje za proizvode od kože pretočilo se u razgledanje gotovoh rančeva, futrola i proizvoda napravljenih po specijalnoj porudžbini.

Ono što Vera Leather izdvaja kao brend jesu kvalitet, posvećenost i porodična energija koju ulažu u celokupan ručni rad, kreiranje i slanje. Najveće zadovoljstvo za njih su pozitivni komentari koje dobijaju od svojih kupaca.

Biznis plan i godina za nama

O samom biznisu morali su da uče više od šest meseci. Imali su jasne ciljeve, plan i krenuli su od najzahtevnijih komada do posebnih porudžbina.

Prethodna godina za njih bila je posebna, jer su ljudi koji nisu mogli da se posećuju poručivali poklone i slali poklone direktno na adresu voljenih.

Milica je istakla da je za marketing koji oni rade i društvene mreže na kojima plasiraju proizvode veoma važna dobra fotografija. A kako su oboje zaljubljeni u fotografisanje, ovaj deo pripreme fotografija im ne pada teško.

U nekim slučajevima ni najbolja fotografija ne može da prikaže stvarnu lepotu prirodne kože od koje njihovi proizvodi nastaju. Zato često dobijaju povratne komentare da torba uživo izgleda lepše od očekivanog.

Poseta ovoj kompaniji doprinela je utisku da mali porodični biznisi imaju potencijal za veliki uspeh, a ukoliko ste propustili da ih sa nama posetite slušajte podcast – Da li mali biznisi imaju potencijal za veliki uspeh? u kojem Milica govori o njihovom razvojnom putu.

Grad Niš, Vlada Švedske
Za realizaciju projekta zaduženi su Deli prostor i Udruženje “Poveži žene”

<

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

s